Včelařské potřeby, produkty, včelí úly a další vybavení

 

Dovednosti a schopnosti

 

Hlavním parametrem vašeho hrdiny je bojová úroveň, které jste dosáhli. Začínáte na úrovni 1, a pokaždé když dosáhnete potřebného množství zkušeností, tak se úroveň hrdiny zvýší. Zkušenosti získává bojováním a plněním úkolů.
 

 

 

 

 

 

• Bojová úroveň ovlivňuje:
• Maximální počty vojáků, které můžete rekrutovat, a které mohou bojovat po vašem boku.
• Úroveň jednotek které lze najímat.
• Schopnost nosit silnější artefakty.
• Možnost používat silnější kouzla.
• Primární dovedností postavy.
• Maximální povolenou sázku v ruletě (1000 zlatých na úroveň).
• Hrdinové s úrovní nižší než 3 se nemohou účastnit obchodních operací, používat soukromé zprávy, a nemůže psát na fórum, kromě sekce "Dotazy a pomozte ".***
• Hrdinové s úrovní nižší než 6 nemá šancii vstoupit do „Thief Gild“ komunity zlodějů.
• Používání některých služeb ve hře. (užívání kanceláře, úřadu nebo na trh pouze po získání bojové úrovně 3) většina světových bojů (válek o nová území, společná obrana říše atd.) jsou k dispozici také na vyšších úrovních.
 

* Tento seznam není úplný a je neustále doplňován.

Kromě bojové úrovně, má každý hrdina ve hře k dispozici čtyři základní parametry: útok, obrana, magická síla a magické znalosti, a tři další parametry: štěstí, morálka a iniciativa. Na začátku mají hrdinové každé frakce jednotlivé parametry následující:

(Knights) Lidé: obrana +1
(Necromancers) Nemrtví: magické znalosti +1
(Wizards) Kouzelníci: magické znalosti +1
(Elvis) Elfové: iniciativa +3%
(Barbarians) Barbaři: +1 útok
(Dark Elvis) Temní elfové: magické znalosti +1
(Demons) Démoni: +1 útok


Po dosažení nové bojové úrovně můžete zvýšit jeden z hlavních parametrů o 1.

Parametry a jejich popis:

 

• (Attack) Atak
Ovlivňuje útočné číslo vaší postavy a všech jednotek vaší armády. Díky většímu útočnému číslu dokáží vaše jednotky způsobovat nepřátelům větší škody.

• (Defense) Obrana
Určuje zbroj vašich vojáků. Soupeřovy útoky jsou pak slabší. Obrana neovlivňuje velikost poškození při magickém útoku.

• (Spell Power) Magická síla
Ovlivňuje účinnost kouzel, které používáte. Při vyšší magické síla, jsou vaše kouzla silnější a trvají delší dobu.

• (Knowledge) Znalosti
Určuje maximální množství many. Každý bod znalostí přidá 10 bodů many.

• (Luck) Štěstí
Čím větší je tento parametr, tím více je pravděpodobné, že jednotka způsobí dvojnásobnou škodu nepříteli. Pokud je štěstí záporné může se stát, že jednotka způsobí pouze poloviční škodu.

• (Morale) Morálka
Při kladné morálce má jednotka šanci dostat se na řadu vícekrát než ostatní. Naopak v případě záporné morálky, se může stát, že nebude útočit. Morálka ovlivňuje pouze živé jednotky.

• (Initiative) Iniciativa
Ovlivňuje jak často se jednotka dostane na řadu.
 

*** Některá z těchto pravidel jsou v současné době zrušeny, aby hráči měli více herní svobody.