Dovednosti a schopnosti
Hlavním parametrem vašeho hrdiny je bojová úroveň, které jste dosáhli.
Začínáte na úrovni 1, a pokaždé když dosáhnete potřebného množství zkušeností,
tak se úroveň hrdiny zvýší. Zkušenosti získává bojováním a plněním úkolů.
•
Bojová úroveň ovlivňuje:
• Maximální počty vojáků, které můžete rekrutovat, a které mohou bojovat po
vašem boku.
• Úroveň jednotek které lze najímat.
• Schopnost nosit silnější artefakty.
• Možnost používat silnější kouzla.
• Primární dovedností postavy.
• Maximální povolenou sázku v ruletě (1000 zlatých na úroveň).
• Hrdinové s úrovní nižší než 3 se nemohou účastnit obchodních operací, používat
soukromé zprávy, a nemůže psát na fórum, kromě sekce "Dotazy a pomozte ".***
• Hrdinové s úrovní nižší než 6 nemá šancii vstoupit do „Thief Gild“ komunity
zlodějů.
• Používání některých služeb ve hře. (užívání kanceláře, úřadu nebo na trh pouze
po získání bojové úrovně 3) většina světových bojů (válek o nová území, společná
obrana říše atd.) jsou k dispozici také na vyšších úrovních.
* Tento seznam není úplný a je neustále doplňován.
Kromě bojové úrovně, má každý hrdina ve hře k dispozici čtyři základní
parametry: útok, obrana, magická síla a magické znalosti, a tři další parametry:
štěstí, morálka a iniciativa. Na začátku mají hrdinové každé frakce jednotlivé
parametry následující:
(Knights) Lidé: obrana +1
(Necromancers) Nemrtví: magické znalosti +1
(Wizards) Kouzelníci: magické znalosti +1
(Elvis) Elfové: iniciativa +3%
(Barbarians) Barbaři: +1 útok
(Dark Elvis) Temní elfové: magické znalosti +1
(Demons) Démoni: +1 útok
Po dosažení nové bojové úrovně můžete zvýšit jeden z hlavních parametrů o 1.
Parametry a jejich popis:
• (Attack) Atak
Ovlivňuje útočné číslo vaší postavy a všech jednotek vaší armády. Díky většímu
útočnému číslu dokáží vaše jednotky způsobovat nepřátelům větší škody.
• (Defense) Obrana
Určuje zbroj vašich vojáků. Soupeřovy útoky jsou pak slabší. Obrana neovlivňuje
velikost poškození při magickém útoku.
• (Spell Power) Magická síla
Ovlivňuje účinnost kouzel, které používáte. Při vyšší magické síla, jsou vaše
kouzla silnější a trvají delší dobu.
• (Knowledge) Znalosti
Určuje maximální množství many. Každý bod znalostí přidá 10 bodů many.
• (Luck) Štěstí
Čím větší je tento parametr, tím více je pravděpodobné, že jednotka způsobí
dvojnásobnou škodu nepříteli. Pokud je štěstí záporné může se stát, že jednotka
způsobí pouze poloviční škodu.
• (Morale) Morálka
Při kladné morálce má jednotka šanci dostat se na řadu vícekrát než ostatní.
Naopak v případě záporné morálky, se může stát, že nebude útočit. Morálka
ovlivňuje pouze živé jednotky.
• (Initiative) Iniciativa
Ovlivňuje jak často se jednotka dostane na řadu.
*** Některá z těchto pravidel jsou v současné době zrušeny, aby hráči měli více herní svobody.